Звістка

Новини України та світу

  • УКРАЇНА
  • CВІТ
  • БЛОГИ
  • CУСПІЛЬСТВО
  • ПОРАДИ
  • РІЗНЕ
  • Home
  • Події
  • Над Укpаїною помiтuли дuвний пасажupський лiтак: куди летів і в чому пpuчина. Деталі…

Над Укpаїною помiтuли дuвний пасажupський лiтак: куди летів і в чому пpuчина. Деталі…

khristina
18.12.202418.12.2024 No Comments

Експерт пояснив, як борт міг опинитись поблизу Харкова.

В небі над Україною знову помітили пасажирський літак.

Цього разу це був білоруський Embraer E195LR (Рейс B2734), який вилетів з Єревану до Мінська.

У соціальних мережах обговорюють дивний маршрут літака.

Згідно з мапою Flightradar24, білоруський пасажирський літак залетів на територію України і начебто дістався аж до Харкова, а потім терміново залишив закритий повітряний простір України.

Відомо, що літак успішно приземлився у Мінську, а сама подія трапилася ще 12 грудня.

ТСН.ua з’ясовував, чи міг білоруський літак залетіти у повітряний простір України.

Могли помилково залетіти

Авіаційний експерт Валерій Романенко каже, що теоретично пасажирський літак міг залетіти у наш повітряний простір.

“Пілот міг щось переплутати та потрапити у наш повітряний простір.

Тут більш важливо на скільки глибоко він залетів. Ми ж розуміємо, що літак сам по собі не літає, його фактично передають з однієї зони управління, яка об’єднує декілька областей, до іншої зони.

Або ж літак передають з країни до країни. У даному випадку йдеться про Embraer E195LR авіакомпанії “Белавіа”. Враховуючи, що Харків знаходиться недалеко від кордону, то цілком можливо, що літак зайшов занадто близько.

Причина зрозуміла – росіяни ставлять активні радіоперешкоди вздовж усієї лінії фронту, і щоб збивати з курсу наші ударні безпілотники, і щоб створювати проблеми європейським перевізникам.

Один із типів перешкод – спуфінг, тобто спотворення реальних сигналів з супутників (або доповнення їх фіктивними). На це вже неодноразово жалілися авіакомпанії країн Балтії, яким подібна російська практика особливо дошкуляє”, – розповідає ТСН.ua Валерій Романенко, авіаційний експерт.

Так глибоко залетіти літак не міг

Через це експерт ставить під сумнів і власне данні з Flightradar24.

Нещодавно на мапі ресурсу було зафіксовано російський літак, який летів зі Стамбулу до Москви і згідно з мапою Flightradar24 начебто долетів до Дніпра, а потім повернувся назад і далі продовжив маршрут в обхід України.

“Такий глибокий політ навряд чи можливий. Хто б пустив літак на таку відстань у закритому повітряному просторі?

Російські пасажирські літаки облітають район бойових дій за сотню кілометрів.

Екіпаж завчасно попередили б про значне і тривале відхилення від маршруту диспетчери, які слідкують за рухом літаків у своїй зоні відповідальності”, – пояснює Валерій Романенко.

Не в перший раз

Нагадаємо, що це вже не перший випадок, коли у небі над Україною помічають російські пасажирські літаки.

У травні цього року програма відслідковування польотів повітряних суден показала, що російський Boeing 777 – рейс Москва-Анталія зайшов до повітряного простору України в Харківській області в напрямку Бахмута.

Тоді фахівці пояснювали, що Flightradar – це програма, яка збирає інформацію з усього регіону. А в ньому працювало і працює безліч засобів РЕБ (українських та російських) та іншого обладнання. Тож це могло стати причиною збою у програмі Flightradar.

Загрузка...

Навігація записів

Нαвіть війsькσві були в ш0цi… Вчuнσк 3еленськσгσ врαзив всю Укрαїну… Ви тільки пσдивіться щσ він зрσбuв… ВІдеσ та пσдрσбиці…
🛑 Цe вжe Oфіційнo! Нa 2O:3O Сupськuй вuйшoв з Ш0КУЮЧ0Ю зaявoю! IOO тuсяч сoлgaтів…

Related Articles

ФЕЄРИЧНI КАДРИ! Це показали вперше.. ОПЕРАЦІЯ “Павутина”: НОВІ СЕНСАЦІІЙНІ КАДРИ

khristina
02.06.202502.06.2025 No Comments

Лавpов затeлефoнував Рyбіо піcля укpаїнських удapів по аеpодромах росії. Що тoй йoму скaзав

khristina
02.06.202502.06.2025 No Comments

Дeлeгaцiя пpuбyлa! Aлe тe, щo cтaлocя oдpaзy пicля пocaдкu — шokyвaлo вcix!

khristina
02.06.202502.06.2025 No Comments

Залишити відповідь Скасувати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Copyright 2018. All rights reserved | Theme: OMag by LilyTurf Themes