Пенсійний фонд України створив новий сервіс Електронна трудова книжка, який дозволяє громадянам переглядати відомості про трудову діяльність, повідомляє Кореспондент і прес-служба ПФУ.
Як наголошується в повідомленні, в Електронної трудовій книжці інформація відображається про всіх трудових відносинах працівника з даними звітних відомостей роботодавця. Також міститься інформація про сплачені страхові внески з 1998 року.
Для громадян – це сервіс, який дозволяє дізнаватися докладну інформацію про свою трудову діяльність, а також сплачені страхові внески. У разі втрати паперової трудової книжки не потрібно витрачати час на відновлення даних, оскільки вони будуть збережені в електронному форматі.
Застраховані особи та роботодавці також зможуть надавати інформацію про трудову діяльність до 1998 року у вигляді сканованих копій передбачених законодавством документів, завірених кваліфікованої електронним підписом. Зараз Пенсійний фонд України розробляє відповідний порядок.
Для того, щоб скористатися послугою, необхідно зареєструватися на веб-порталі Фонду за допомогою кваліфікованої електронного підпису.