Державна податкова служба пояснили виникнення проблем, які виникли у споживачів при реєстрації чеків популярного українського інтернет-магазину Rozetka.
За словами податківців, питання виникли через “хитромудрої” схеми передачі даних від касових апаратів на центральний сервер трейдера, пише портал UBR.
У ДПС зазначили, що між продавцем з касовим апаратом повинні знаходитися ще система прийому безготівки і центр НБУ, і інформація про двох чеках не надійшла до податкової служби.
Податкова, в свою чергу, звернулася до Нацбанку для встановлення причин пропажі чеків “з радарів”, і вирішила перевірити магазин.
При цьому, як зазначили у відомстві, нова редакція законодавства про реєстраторів розрахункових операцій робить простіше взаємодія продавця і ДПС, оскільки інформація, вже минаючи посередників, відразу буде надходити з касового апарату в фіскальний центр.
Крім того, нові правила не зажадають реєстрації пристрою і воно може належати кому завгодно. У той же час, програмний РРО повинен закріплені за суб’єктом господарювання, а фіскальна функція переноситься вже з даного пристрою на сервер податківців.
Відзначимо, що раніше Rozetkа ні з того, ні з сього ввела плату за видачу замовлень з власних торгових точок.
До цього нововведення “самовивезення” з магазину був безкоштовним, а зараз за можливість забрати товар, з магазину доведеться додатково заплатити невелику, але образливу суму.
За інформацією прес-служби торгової мережі, вивезення товару зі складу зробили платним, тому що замовлення з онлайн-платформи, які приїжджають в магазини, часто просто ніхто не забирає і вони там накопичуються.