Експерт журналу «За кермом» Кирило Мільошкін перерахував головні помилки, які автомобілісти допускають при прогріванні авто в холодну пору року.
Найгірше, що можна зробити в такій ситуації, за його словами, це влаштувати лобового скла «температурний шок», полив його зовні гарячою водою, щоб швидше розтануло. В результаті на склі можуть з’явитися тріщини, через що його доведеться міняти. Крім того, не варто бризкати на холодне скло незамерзайкой – рідина відразу ж застигне, тільки додавши «морозних візерунків».
Мільошкін рекомендує перед пуском двигуна при обмерзлих вітровому склі вимикати двірники – вони напевно примерзли і «є шанси спалити як мінімум запобіжник». Не варто включати двірники відразу ж після того, як на склі з’явилися невеликі відталі ділянки: гумки дуже швидко прийдуть в непридатність, а прибрати міцний лід не допоможуть.
Експерт радить «не лінуватися працювати по-старому руками», а також включати корисні функції автомобіля, якщо вони в ньому є. Зокрема – системами автозапуску або передпускові обігрівачами. Однак дистанційно включати обігрів лобового скла вміють лише найбільш просунуті системи, більшість активує тільки піч. Салон наповнюється теплим повітрям, лобове скло відтає, але не завжди повністю. Найпоширеніший спосіб вирішення проблеми – очистити скло від льоду скребком.