Про це у своєму блозі пише юрист Ганна Маляр, передають Патріоти України.
“Отже, питання:
1. Щойно на брифінгу прем’єр-міністр відмовився коментувати заяву Посольства України в Ірані про те, що літак зазнав несправності двигуна, і аварія не була викликана “тероризмом”. Тим часом цю заяву цитували всі світові інформагентства.
Питання – українське посольство просто некомпетентне аж до такої межі чи посольству хтось дав вказівку так коментувати?
2. Хто загинув на борту? Посади і рід занять цих людей може дати нові версії. 63 громадянина Канади – це ж не туристи, скоріше за все. В Ірані, скажімо, дислокувалась до сьогодні Канадська Операція IMPACT, яка почалася, коли Збройні сили Канади підтримали Глобальну коаліцію для остаточного розгрому Даешу в Іраку та Сирії. Також в Ірані дислокується місія НАТО.
82 загиблих громадяни Ірану – хто вони? Чи не було серед них осіб, причетних до ядерних розробок чи, скажімо, осіб, причетних до організації 13 способів помсти американцям, про які вже заговорили в Ірані.
3. Хто ті двоє, які чомусь не полетіли, хоч і придбали квитки?
4. Чому наш прем’єр-міністр говорить, що сьогодні вночі ще не було підстав забороняти польоти українській цивільній авіації і що події надто стрімко розвивались. Весь світ ще 5 днів тому знав про загибель іранського генерала і весь світ тільки й говорить про небезпеку третьої світової та конфлікт США з Іраном.
Питання – нашій владі дійсно 5 днів замало для тримання ситуації під контролем та прийняття миттєвих рішень по факту ракетних ударів і їх просто немає на місцях, всі на новорічному відпочинку. Чи все ж таки розуміли небезпеку, але 4 рейси МАУ на тиждень до Тегерана – який не який, а прибуток?
5. Наш літак МАУ приземлився в Тегерані сьогодні вночі о 1.05? а вирушив у зворотньому напрямі о 5:15. Протягом цього часу скасував свою посадку в Тегерані лише рейсовий літак Іранських авіаліній з Лондона. Збіг це чи ні – треба також розібратись слідчій комісії.”