«Закохані в небо»: Перестали битися серця членів екіпажу та курсантів літака Ан-26Ш із бортовим номером «76». Сьогодні 40 днів!

0

На місці катастрофи Ан-26 у Чугуївському районі на Харківщині пройшла панахида до 40 днів від загибелі курсантів і офіцерів.

Про це повідомляє пресслужба Харківського національного університету повітряних сил ім. Кожедуба.

«Чорна дата в календарі університету та в пам’яті кожного українця. Сьогодні, 3 листопада – сорок днів, як припинилися битися серця тих, про яких кажуть «закохані в небо», сорок днів із дня загибелі екіпажу та курсантів літака Ан-26Ш із бортовим номером «76» …

Більшість із них – це зовсім молоді хлопці, які не долюбили.., не одружилися.., не встигли мати дітей.., а ті, які встигли, не зможуть більше віддати їм своє батьківське тепло, залишивши після себе нестерпний біль і спогади», – йдеться у повідомленні.

Вшанувати загиблих льотчиків, окрім рідних і друзів, прийшли представники командування Повітряних сил Збройних сил України, представники командування та особового складу ХНУПС ім. Кожедуба.

Нагадаємо, увечері 25 вересня при заході на посадку на аеродром у місті Чугуєві на Харківщині розбився літак Ан-26 Повітряних сил Збройних сил України. На борту перебували 27 осіб: 7 членів екіпажу та 20 курсантів Харківського національного університету Повітряних сил. На місці катастрофи загинули 25 осіб, один курсант помер у лікарні від опіків. Єдиний, хто вижив, – курсант В’ячеслав Золочевський перебуває на лікуванні у Військово-медичному клінічному центрі Північного регіону.

28 жовтня стало відомо, що урядова комісія з розслідування катастрофи літака АН-26Ш у Чугуєві завершила свою роботу. Вона встановила, що катастрофа літака сталась внаслідок дії шести небезпечних факторів. Зокрема, йдеться про відмову системи ПРТ 24 з системи управління лівого двигуна, що о 20:36 спричинило виникнення особливої ситуації. Другим фактором стала помилка екіпажу, який після установлення горизонтального польоту не вирівняв тягу лівого та правого двигунів. Випуск екіпажем закрилків на етапі заходу на посадку в положенні 38 градусів був третім небезпечним фактором, а несвоєчасне переведення літака на зниження та помилкова побудова траєкторії зниження стали четвертим фактором. П’ятим та шостим фактором названо штучне створення несиметричності тяги силової установки та неусунення ковзання.

Загрузка...

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я