Багато водіїв заради скорочення витрат на бензин воліють економний режим водіння. Крім того, вважається, що при цьому і мотор не буде швидко старіти. Однак, насправді це може бути шкідливо двигуну.
Автоматична коробка передач, як правило, переходить на підвищену передачу, коли обороти коленвала 2000 об / хв. Якщо довго їздити в такому режимі, то не виключено протирання антифрикционного шару на вкладишах клонували і порушених. Поршні почнуть бовтатися в циліндрах, можуть прогоріти клапани. В результаті доведеться викласти кругленьку суму за ремонт агрегату, пише today.ua.
Взимку, коли навіть досвідчені водії починають рух з непрогрітим мотором, теж є свої проблеми. Потрапляє в мотор волога змішується з маслом з усіма наслідками, що випливають звідси наслідками.
Якщо ви в холодну пору року звикли їздити з непрогрітим мотором, то він буде поступово, але вірно приходити в непридатність. Моторесурс у сучасних двигунів досить високий, якщо, звичайно, дотримуватися певних правил. Однак, ваша звичка може призвести до того, що вже до 100 000 км пробігу знадобиться капітальний ремонт мотора. При спробі продати автомобіль з таким “серцем” навряд чи ви отримаєте хорошу ціну.
Тому досвідчені водії іноді “ганяють” на підвищених обертах, але роблять це, як то кажуть, з розумом. Найкраще на трасі протягом тридцяти хвилин. Обороти – вище 5000 об / хв. Якщо у вашої “ластівки” автоматична коробка передач, то переведіть селектор трансмісії в ручний режим і переключіться на одну-дві передачі вниз.
Що виходить? З двигуна і вихлопної системи віддаляється сажа і конденсат.
Деякі водії вважають, що якщо влаштовувати автомобілю таку обкатку регулярно, то йому довго не знадобиться ремонт.