Таргетована реклама як інструмент інтернет-маркетингу

0

Зростаюча залученість користувачів до світу соціальних мереж, розвиток інтернет-технологій дозволяють демонструвати рекламу цілеспрямовано, а не хаотично. Контекстна реклама, SEO-оптимізація, таргетована реклама – це одні з найбільш популярних та ефективних методів розкрутки сайту для бізнесу. Особливою увагою користується таргетована реклама у фейсбуці та інстаграмі. Такий спосіб маркетингу має свої особливості, переваги та нюанси.В чому ж основні плюси використання таргетованої реклами у соціальних мережах?

Базові особливості таргетингу в соцмережах

Таргетована реклама бере до уваги дані, отримані з активності користувачів в мережах, історію пошуку і особисту інформацію з профілів у соціальних мережах. Це дозволяє їй концентруватися на аудиторії з конкретними зацікавленнями і вподобаннями. Вона може мати вигляд текстових повідомлень, відеоматеріалів, фотографій. Таргетовані оголошення в соцмережах можна налаштувати за такими характеристиками: професія, хобі, регіон проживання, вподобання, стать і вік.

Особливості тергетингу:

  • Гнучкі налаштування та опції для відображення реклами, беручи до уваги соціальний статус користувача, стать, інтереси, вік, освіту.
  • Зручні інструменти, що дозволяють швидко зрозуміти, наскільки ефективними були оголошення і на основі цього внести відповідні корективи.
  • Можливість створювати окремі оголошення для різних цільових груп.
  • Можливість виводити рекламу без наявності сайту, що важливо для стартапів, малого бізнесу та початківців. Створити сторінку в соцмережах набагато легше, аніж повноцінний сайт.

Де замовити таргетовану рекламу

Такий вид реклами ефективно збирає так звану гарячу аудиторію, що зацікавлена у продукті, спонукає до покупок чи підписок, а також  допомагає швидко розповсюдити інформацію про послуги чи продукцію бренду, актуальну інформацію і т. д. Comon Agency – це агентство інтернет-маркетингу, що займається рітейлом, освітою, е-комерцією. Серед клієнтів агентства багато відомих компаній: Toyota, Monpacie, Sweet.tv, Натурвіль, Macmillan Education та інші.

Основне завдання команди полягає у визначенні цілей та завдань, аналізі стратегії просування, розробці плану та узгодженні з клієнтом, щоденному контролі та оптимізації. Досвід працівників агентства становить понад 5 років. Аби отримати консультацію, потрібно залишити заявку, вказавши своє ім’я, номер телефону та електронну пошту. Окрім таргетованої реклами, агентство пропонує SEO просування сайтів, контекстну рекламу, SMM просування, SEO Аудит.

 

Загрузка...