Таргетована реклама як інструмент інтернет-маркетингу

0

Зростаюча залученість користувачів до світу соціальних мереж, розвиток інтернет-технологій дозволяють демонструвати рекламу цілеспрямовано, а не хаотично. Контекстна реклама, SEO-оптимізація, таргетована реклама – це одні з найбільш популярних та ефективних методів розкрутки сайту для бізнесу. Особливою увагою користується таргетована реклама у фейсбуці та інстаграмі. Такий спосіб маркетингу має свої особливості, переваги та нюанси.В чому ж основні плюси використання таргетованої реклами у соціальних мережах?

Базові особливості таргетингу в соцмережах

Таргетована реклама бере до уваги дані, отримані з активності користувачів в мережах, історію пошуку і особисту інформацію з профілів у соціальних мережах. Це дозволяє їй концентруватися на аудиторії з конкретними зацікавленнями і вподобаннями. Вона може мати вигляд текстових повідомлень, відеоматеріалів, фотографій. Таргетовані оголошення в соцмережах можна налаштувати за такими характеристиками: професія, хобі, регіон проживання, вподобання, стать і вік.

Особливості тергетингу:

  • Гнучкі налаштування та опції для відображення реклами, беручи до уваги соціальний статус користувача, стать, інтереси, вік, освіту.
  • Зручні інструменти, що дозволяють швидко зрозуміти, наскільки ефективними були оголошення і на основі цього внести відповідні корективи.
  • Можливість створювати окремі оголошення для різних цільових груп.
  • Можливість виводити рекламу без наявності сайту, що важливо для стартапів, малого бізнесу та початківців. Створити сторінку в соцмережах набагато легше, аніж повноцінний сайт.

Де замовити таргетовану рекламу

Такий вид реклами ефективно збирає так звану гарячу аудиторію, що зацікавлена у продукті, спонукає до покупок чи підписок, а також  допомагає швидко розповсюдити інформацію про послуги чи продукцію бренду, актуальну інформацію і т. д. Comon Agency – це агентство інтернет-маркетингу, що займається рітейлом, освітою, е-комерцією. Серед клієнтів агентства багато відомих компаній: Toyota, Monpacie, Sweet.tv, Натурвіль, Macmillan Education та інші.

Основне завдання команди полягає у визначенні цілей та завдань, аналізі стратегії просування, розробці плану та узгодженні з клієнтом, щоденному контролі та оптимізації. Досвід працівників агентства становить понад 5 років. Аби отримати консультацію, потрібно залишити заявку, вказавши своє ім’я, номер телефону та електронну пошту. Окрім таргетованої реклами, агентство пропонує SEO просування сайтів, контекстну рекламу, SMM просування, SEO Аудит.

 

Загрузка...
попередня статтяСmроковик якого бuв офіцер запuсав відеозвернення до українців. (ВІДЕО)
наступна статтяТримайте за наших хлопців кулаки та моліться! Солдати скинули відео, що робиться зараз на фронmі